soul to squeeze

Hej mina vänninor! 

Aaah, är så himla varm/trött. Vi tar allt från början! Något som varit väldigt viktigt för mig var att jag idag var tvungen att vara igång hela tiden så att jag inte tänker på igår. Oj, imorgon kommer jag inte att kunna sova men men. Anyway, tänkte egentligen gå på en Halloween fest men kände att jag inte var på humör (för igår) så stannade hemma istället men sminkade mamma till zombie och tog sönder en tröja osv. Såg faktiskt riktigt nice ut hehe...sedan följde vi henne, lämnade henne, kom hem och började måla Valles rum. Shit vilket jobb! Vi målade iallafall den stora väggen sedan bakade jag medan hon fixade wii. När jag bakat klart så spelade vi Experience!! Det var väldigt länge sedan jag spelade det så det var otroligt roligt som alltid!!! Fy vilken träning alltså haha. Det är roligt och man tränar samtidigt :)! LOVE IT. 

Jag och Valle ska snart kolla på monsters inc och äta mina godsaker! Imorgon åker vi förhoppningsvis hem till vår kära bror ♥! Som förövrigt räddade oss idag ;-).

Aja, ska försöka skriva något imorgon. På måndag skriver jag ett inlägg men kommer att vara overkligt nervös :( Blir det bara jag tänker på det... 

So beautiful!!! I love you more than words can describe ♥! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0