experienceee

Hej sockertoppar!

Kom på att jag inte käkade chips förra veckan. Ack vilken skam! Men ska nog köpa det idag eller imorgon får se :D. Har spelat experience, skit kul som alltid! Men skrattade åt mig själv för de som bygger ser mig säkert hahah, måste se hilarious ut :'D men men, om någon skrattar åt mig blir jag bara glad! Har även varit o handlat, sitter nu och vart lite stalker men fått fram den informationen jag behöver *evil skratt*.
Sorry för att mitt inlägg om måndagen inte kommit upp än men har inte hunnit skriva klart då det kommit saker i vägen. Jag vet inte när jag hinner skriva klart det men ska försöka så fort som möjligt! Har två extremt viktiga brev jag måste skriva och skicka iväg helst innan måndag. Jag berättar till vem breven är till när de är skickade :). Men de är väldigt viktiga! En av dem måste jag dessutom skriva med formell engelska och måste gå igenom steg för steg hur man skriver ett brev för personen är viktig! Ska fixa det i helgen för det kommer att ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0