Thiz iz what I nid.

Wazzap.

Yeye, skriver på min filosofi uppsats det går väll helt okej! Lite seg bara men aja, målet är att bli klar imorgon! Sitter och dricker massa cola medan jag käkar choklad och i bakgrunden spelas skön muzik. Just nu är det Ginuwine! Han var en av mina favoritartister som liten, hehe minns hur jag brukade sätta på en DVD skiva min bror hade med olika live uppträdanden av Ginuwine, Michael, Tyrese m.m. och kolla på repeat. GOOD TIMES. Ne, snart ska jag börja lägga in mer musik på bloggen! BRA musik :-) för jag har bäst musik smak, yes I said it!

Fan, vad babblar jag om egentligen? Come on Rousseau haha, äsch ska skriva lite egna tankar och sätta på min filosof hjärna nu ;-)!

See ya laterr, menar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0