jobbig men grym vecka!

Hej vänner!

Haha ja, nu är denna helvetes vecka ÖVER. Det har varit jobbigt men det är över. Längtar INTE till nästa då jag har något varje jäkla dag. Igår hade jag religionsprov och jag fick mvg :D! Så jävla bra känns det. Är verkligen skiiiit glad! Sedan idag när jag och lene skulle till gympan så stoppar en av våra lärare oss båda och säger: tjejer, era uppsatser. Det var bland det vackraste jag någonsin läst. och sa massa annat! HAN blev tårögd till och med när han sa det!!! Det känns så jävla bra och jag o lene DOG av skratt haha, så sköna!


Idag kan man säga att vi ska fira lite hahah, nej men ska på en chillkväll kan jag väll kalla det hos en kompis :-D! Så det skall bli skoj. Yeah. I helgen är det: Samhäll, Svenska och Spanska som gäller. Jag kallar det de tre S:en.

Fick förövrigt min balklänning nyss hohoho FETT stor. Hehee får sy in den, men jääklar var lång och stor azå.

PEACE.


Nu ska jag käka lite peezza o glo på gleee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0