Grattis till världens goaste Pepsi <3<3<3<3<3

Idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa pepsis födelsedag ♥!!!!! Jag vet att hon fått en underbar dag och den kommer fortsätta lika bra om inte bättre! Önskar dig det bästa i världen. Jag och Lene var ju tvugna att fortsätta vår tradition. (Vi bakar alltid tårtor och överaskar varandra). Så idag gick jag upp vid sju, tog bussen och var hos Lene runt 8. Vi gick och handlade sedan var vi igång, lika kul att baka tårta med Lenebajz. Detta blev nog vår finaste och godaste tårta hittills!!! Man blir ju bättre med åren ;-)! Vi gick till Pepsi och sjöng, överaskade henne och hon blev så glad :D!!! Vi skrev även en dikt till henne, haha världens bästa alltså! Så idag är jag jäkligt glad.

Sedan om ca 1 timme så ska vi åka iväg och hämta min storasyster som kommer idag!!! Jag är så himla överlycklig, kan inte ens beskriva det med ord. Jag är så så så glad!!!

:D Love this day ♥ ♥ ♥

Nu skall jag kila iväg!

Vi hörs. PUSS!
PEACE
LOVE


Fina pepsi, lenebajz och imaney på liserberg ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0