Träd



Nu till anledningen varför jag var eller är när jag tänker på det förbannad. Jag älskar träd. Verkligen älskar dem. Jag vet det låter så fult och kanske konstigt men det är sant. Träd inspirerar mig så otroligt mycket och de är så vackra. Alla dess grenar, stammen, bladen/barren, knopparna. Allt är så otroligt fantastiskt.

Utanför där jag bor finns det massa granar och tallar. Jag älskar dem! Sitter oftast och kollar på dem, beundrar träden oehört mycket. Nu till det som gör mig förbannad. Okej, visst bra om ni bygger om här lite och vill göra det bättre. MEN, att hugga ner onödigt många träd är fan inte okej! Jag tycker inte att det är okej någonstans, vi borde ta hand om våra träd istället för att hugga ner onödigt många. OKEJ, kanske ett litet okej om det var ett par träd, men nu har de huggt ner otroligt många. Varför?! Jo, för att de ska bygga en ny tvättstuga. SNÄLLA, det finns fler ställen där ni inte behövt hugga ner så många träd där ni kunde byggt er tvättstuga. Nej, såklart ska ni välja där ni kan hugga ner flest träd. Jag blir fan förbannad.

Fan för den människan som tog detta beslut. Förstår inte hur du tänker eller ni. Fy! Jag blir jätte arg när jag tänker på det. Varför är vi människor så tröga?! Varför uppskattar vi inte vår fina natur mer? Varför förstör vi den för att kunna bygga?! Utan träd hade vi inte ens funnits. Tänk på det nästa gång!!!


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

SV: HAHHA JAAA JAG VISST ATT DU SKULLE ÄLSKA DEN!!! :D:D:DD:D: Åhhh vad kul det var att träffa dig idag, naww ahahah I LOVE YOU 2 !! Ohh, THANK U THANK U THANK U My Beautiful friend. <3<3 :*

2011-03-10 @ 18:54:49
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0