Muffins



Hmm okej, jag vet att det är lång tid kvar till helgen (läs söndag) MEN funderar redan nu vilka muffins jag ska baka. Min storasyster fyller år på söndag, ack så mycket jag vill vara där med henne för att skämma bort henne men någon dag så :). Anyway, eftersom hon inte är här så ska jag baka extra goda muffins för att fira henne haha, så mobbat men jag bryr mig inte...that's how I roll ;-)! Kanske dessa här oppe? Hehe aldrig. Ne men vi får se GODA kommer dem iallafall att bli. Ja, var avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: eggi

omg vad gott!! Katta I'm coming to u on sunday...hehehe



Btw, tack tack tack och jag uppskattar att du kommenterar så bra och så fint! <3 :*

2011-03-09 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0