Cirkus

Tänkte berätta en rolig grej hehe. Eller ja, för mig var det iallafall roligt. När vi var små (när jag skriver vi syftar jag på mina förra grannar -vi alla var bestfriends i gården) så brukade det finnas en circus typ tio minuter/en kvart från där vi bor. Jag tror att det fortfarande kommer varje år, ingen aning.

Men iallafall, när den kom till stan så var det en big deal! När den kom till stan så brukade vi alla gå dit tillsammans och krypa under tältet! Haha alltså vi gick in gratis, utan att de som jobbade där märkte något. Vi återvände dit varje dag så länge det höll på. Vi brukade göra det i flera år, det enda vi hade pengar för var sockervadd! Jag köpte alltid med det och jag minns även hur glad och lycklig jag blev när jag fick klappa en av elefanterna!!! Jag tyckte aldrig att clownerna var särskillt roliga utan vi gick dit för att kolla och eventuellt kunna få klappa på djuren. Det var ett stort äventyr för oss att äns gå utanför vår gård och det kändes mycket längre än tio min/en kvart. Det var alltid lika spännande när man skulle krypa in under tältet. Jag undrar hur vi eller vem det var som kom på att krypa under tältet. Smart barn iallafall och vi hade grymt kul! Detta är iallafall ett minne jag aldrig kommer att glömma. Att gå på äventyr och krypa under ett tält för att se en cicurs gratis! Det kan nog inte bli bättre än så, fina minnen, fina stunder. Så mycket annat sjukt vi hittade på :)!


Kommentarer
Postat av: eggi

vad mysigt det låter kats! :*

2011-03-08 @ 20:12:59
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: eggi

SV: THANK U THANK u babe! <3<3 :*

2011-03-08 @ 20:46:31
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0