Black Swan

Helt mind-blowing!!! Jag hade extremt höga förväntningar på filmen och tro mig, filmen överträffade mina förväntningar. Den var SÅ bra, ska lätt köpa den när den kommer ut. Alltså, wow. Vet inte vad jag ska skriva förutom att alla MÅSTE se den. Helt sjuk. Nog med att jag älskar Tchaikovsky och balett men filmen kunde inte varit bättre och den var så himla vacker! Filmen var så fantastiskt...så mystisk...så magisk. Absolut en av mina favorit filmer och jag ska se lätt den fler gånger. Seriöst, ni måste se den!




Kommentarer
Postat av: eggi

SV: I'm glad that someone likes it, Thank u katta <3 Lösenordet skriver jag på min blogg i det inlägget på kommentarsfältet hahaha så komplicerat, I hope u understand my friend! :*

2011-03-04 @ 22:49:12
Postat av: eggi

btw, filmen är AWESOME!!

2011-03-04 @ 22:49:27
Postat av: Lina Green

sv: ja verkligen



ÅÅÅ ska se den i veckan , mina två favorit skådespeleskor och min favorit regisör och ballet har sjukt höga förväntningar och tror INTE jag kommer bli besviken

2011-03-04 @ 23:45:04
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0