4 weeks <3

Imorgon är det redan augusti! Snabbt tiden går men måste även erkänna att jag njutit och latat mig denna sommar. Haha varför skriver jag som att sommarlovet är slut när det inte är det? Haha aja, nu ska jag iallafall njuta de sista veckorna innan skolan.

Igår tittade vi på Sista Harry Potter del 1. Och såg även Mean Girls, den var på TV. Haha dör, alltid lika rolig. Sitter och lyssnar på skön "gammal musik". Love it. Fan vad musik var BRA!! Haha, aja ska nog lata mig ännu mer och se på några Entourage avsnitt. Är på sjunde säsongen. Så bra. Kan dock inte fatta att denna (åttonde) säsong blir den sista :-(! Men hellre att en serie slutar på topp än när dem slutar för att de måste. Eller typ att de förlänger serien bara för att tjäna pengar som (How I met your mother). HIMYM har enligt mig blivit ganska tråkig, den är kul att kolla på men inte alls lika rolig som den var innan, hoppas den blir roligare till hösten. Min favorit komedi är lätt Modern Family just nu. Längtar tills den börjar igen :D!
Aja ska lata mig nu, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0