The Other Guys, What's Eating Gilbert Grape och Brokeback Mountain.


The Other Guys, haha hel rolig film!!! Velat se den sedan den kom ut men inte haft tid så nu har jag sett den. Finns det någon roligare än Will Ferrell?!! Hahaha alla hans filmer är så sjukt roliga, gotta love that man ♥! Och Mark också, så otroligt skön ♥! Filmen var bra och rolig! Se den :D!




What's Eating Gilbert Grape såg jag och lillasyster igår. Helt spontant hittade jag filmen och fick intresse för den så ville se den. Två av mina favvo skådisar är med -Johnny Depp & Leo Dicaprio!!! Grymt fin film, verkligen värt att se! Måste se den igen snart...otroligt fin! Och både Johnny och Leo gör ett fantastiskt jobb, speciellt Leo!!! Helt underbar film ♥



Brokeback Mountain, en film jag velat se så sjukt länge och äntligen har jag sett den. En riktig klassisker. Filmen var super bra och både Heath och Jake gör ett underbart jobb. Filmen var sorglig och man blev väldigt berörd. Otrolig film, om ni inte sett den gör det nu!

Kommentarer
Postat av: dondon

ohh älskar när du bloggar såhär mycket dondon loves it <3

2011-01-05 @ 17:37:53
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0