♥ Pepsi & Lene ♥

Två underbara vänninor, som faktiskt kan känna sig jäkligt stolta över att de lurade mig!!! Jag var i samarkand med mamma & syster när jag får sms av mitt bajs (lene) och hon ber mig att logga in på msn för hon behöver hjälp med en grej så jag smsar henne när jag är hemma och hon är på toa så jag får vänta tills hon loggar in på msn sedan sitter jag och valle och pratar om allt o inget när någon plingar. Jag tror såklart att det är min brors kompisar men han öppnar inte så jag får damp och öppnar dörren OCH där står PEPSI och LENE!!! De håller en tårta och sjunger för mig!!! Så jääävla söta :D:D:D:D!!! Blev fett överaskad och överlycklig :D!! Så himla goa och fina ♥. Hahaha "tårtan är den fulaste men den godaste"!!! Tårtan är verkligen mig! choklad och kladdkaka med banan och massa = GUDOMLIG!!! Den är fett jävla god!!!! :D:D:D:DD

TACK så mycket min fina pepsi och mitt fina bajs ♥ UNDERBARA :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0