Master Chef is in da town!

Hey hey, hälsa alla på The Master Chef - ME! Hahaha ne då, har hackat potatis o lök vågar inte göra potatisgratängen haha rädd ifall jag häller i för lite peppar o så, bättre o vänta på mamma istället :-)! Anyway, det är iallafall as kul att laga mat! Ska nog laga något gott till mamma i helgen :D.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska ta det lugnt iallafall. Jag vet! Jag ska tvinga Valle att kolla på Boyzzzz in daa hoood! En av mina favorit filmer & hon har inte sett den än! Blir perfa.

Måste ju visa er bild på världens finaste skivställ och sedan på Eggis fina present! =D

Kommentarer
Postat av: dondon

den är fett BRAA! :D Hahah så gullig du är :*

2011-01-30 @ 16:40:15
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0