Drawing number one...

Här har ni en bild som jag gjort på Michael väldigt snabbt ville bara testa de ruttna färgerna. Bilden är jag inte nöjd med jag gjorde den snabbt på ca en kvart för att som sagt testa färgerna. Färgerna är väll okej men penseln SUGER. Så sjukt dålig haha, måste köpa en ny och flera penslar för hittar inte mina gamla men man får väll använda det man har :-). Jag brukar inte att måla utan jag ritar oftast, men jag gillar att testa nya grejer. På fredag ska jag visa er en bild och då ber jag er att SNÄLLA kommentera vad ni tycker om bilden även om ni tycker att den är ful eller fin! Väldigt viktigt för mig att veta så snälla kommentera på den bilden då :)!

Oj, onödigt långt inlägg! Men iaf här har ni min ruttna bild haha.

 


Kommentarer
Postat av: dondon

SNYYYGGT!!!

2011-01-21 @ 17:29:02
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Memaa [fotoblogg]

Sv: hehe, Tack! :)



Gaaalet duktig du är på att måla! Grymt fint! :)

2011-01-21 @ 18:42:43
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0