Projekt Arbete

Hey dudes!
(detta skulle upp vid tre ungefär)

Kom hem för en stund sedan, well skolan gick bra! Började med religion b, första gången vi hade det haha hade tydligen blivit något konstig så hela klassen har missat 2 lektioner. Religion b verkar iallafall mycket roligare än a, man får läsa om andra religioner och även sekter! Fett kul haha, läraren verkar skön också :)! Sedan hade vi samhäll och jag & världens bästa lene bestämde oss för att vara lite djupa! Hon är obeskrivligt underbar, jävla bajs :D! Naturkunskap säger såhär: kaxigare lärare får man nog leta efter hoho. Svenskan...hoppar vi över =D.


Jag hade iallafall möte med min handledare angående mitt projekt arbete! Kan stolt och nöjd berätta om vad jag ska skriva om :D. Jag ska skriva om Michael!!!! Det kommer att bli super roligt, lite jobbigt men sjukt roligt! Haha nu har jag något att skylla på när jag sitter och kollar på videosar i flera timmar hoho. Ska även börja läsa om Moonwalk, bara för att =D. Det ska bli väldigt kul och ska börja skriva så fort som möjligt :D Fatta vad nice, lyssna på hans låtar, läsa hans texter, kolla på musik videosar, filmer, intervjuer! ALLT :D! Kan nästan inte vara lyckligare hehe :)!!



Janet, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0