God morgon!

Hey folks!

Ångesten är på besök haha. Grejen är att: jag vill byta från samhäll till latin istället. Jag vet några som har fått göra det så jag borde med få? MEN på måndag ska ett arbete vara inne på samhällen vilket betyder att jag måste göra den för tänk om jag inte får byta och måste ha kvar samhäll? Ah, orkar inte! Men aja får väll börja skriva imorgon istället och på måndag får jag gå och prata med syv! Hoppas att det kan lösa sig. Jag säger till er (som går på min skola haha) VÄLJ INTE samhäll c om ni inte älskar samhäll och en jobbig lärare haha, välj latin! Så det var mitt goda råd haha.

Idag ska jag chilla lite och så. Funderar på att kolla på en annan film hehe, btw valle älskade boyz 'n the good =D! Makes me so happy hehe.

PEACE, hörs sen ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0