Dag 16 – Innehållet i min väska

Ja haha för det första så använder jag inte väska förutom till skolan för att jag måste :(. Jag brukade inte ens använda plånbok innan!!! Ni förstår inte jag hade ALLT i mina fickor haha, fattar inte hur jag fick plats med allt egentligen. Jag tycker att det är jobbigt att ha plånbok om inte min mamma tjatat på mig hade jag fortfarande haft mina pengar i mina fickor men men...Det jag alltid har med mig iallafall är: pengar, busskort, mobil, hörlurar! That's all I need hehe, intressant inlägg. Egentligen vem bryr sig vad jag har i min väska? Fett onödig info men aja, om man skall göra listan får man väll göra den "rätt".
 
:-)

Random låt jag vet haha, men skön :-) Var tvungen att piffa upp inlägget lite höhö. (Okej, egentligen inte så random men de sjöng den i Glee så fick den i huvudet hahaha dör åt mig själv.)

Jamie Foxx feat. T-pain - Blame it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0