♥ Chile ♥

Saknar Chile så mycket och mest saknar jag min fina släkt. Det gör så ont att kolla på bilder och prata med dem när man är så långt borta. Längtar verkligen till den dagen då jag är där igen och får njuta av varje sekund och av mina fina släktingar. Det är inte bara havet, maten eller folket jag saknar utan jag saknar framförallt familjen. Jag saknar att vakna tidigt på morgonen och höra folk i köket som skrattar. Jag saknar att ta mormors lilla "vagn" och promenera till "la feria". Köpa massor med färsk mat och titta bland onödiga grejer. Saknar att gå ut och titta på den fina utsikten av havet och Viña/Valpo. Jag saknar att bara sitta där och prata med dem. Skratta och göra roliga saker. GRILLA på kvällarna och bara njuta. Jag saknar att hjälpa människorna där. Jag saknar att gå till affären och klappa, leka med hundarna som springer runt. Jag saknar allt.







JAG SAKNAR CHILE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0