♥ Alla hjärtans dag ♥!



Grattis på alla hjärtans dag :)!!!

Skall nu ta mig friheten och berätta om den bästa alla hjärtans dag -ever!  Läs om ni orkar.

Det var 2005! Shit redan 6 år sedan?!!!! Fy fan vad tiden går snabbt. Aja, det är iallafall en dag jag sent om någonsin kommer att glömma :). Vi gick till skolan, det var en helt vanlig dag. Dagen innan hade jag varit ute med två kompisar på natten och pratat om allt & inget som vi alltid gjorde på den tiden. Vi kom bland annat in på vad vi hade gjort om det blev strömavbrott överallt och mörkt, vi planerade att ta tv apparater m.m.

Iallafall dagen efter var det skola. När vi väl kom in såg vi hur mörkt det var i korridorerna, ute också men men vi tog våra grejer och jag minns att jag inte kunde se in till mitt skåp (ja, det var så mörkt) så jag minns att min kompis fick hålla sin mobil så att jag kunde ta ut mina grejer. När vi väl satt i klassrummet pratade läraren om att det var strömavbrott i hela staden och så kommer en annan elev in och säger: Vi får gå hem! alla lektioner är inställda! (Fatta bara vilken glädje vi fick!) och läraren sa: nej nej, jag ska gå och prata med rektorn. Han pratade med rektorn och kom in efter ca: en kvart/halvtimma och sa: Ja, ni får gå hem eftersom det inte går att ha lektioner utan el. Haha alltså det var KAOS i korridorerna, alla tog sina jackor! Jag fick ett telefon samtal av min kompis som var sen till skolan och jag berättade att i fått sluta så säger hon: SPRING UT! Strömmen är tillbaka i vissa ställen! Vi var påväg ut ur skolan och jag ser en lampa tändas -ALLA, verkligen ALLA sprang ut för livet!!! Hahaha alltså det går inte att beskriva hur roligt det var! Jag skrattar med mig själv bara jag tänker på det hahaha. Obeskrivligt, lärarna försökte stoppa några och fick faktiskt tag på vissa men andra sprang. Jag minns att jag höll på att halka haha men jag klarade mig. Vägen hem var bara SKRATT och mer skratt, så härligt! Påväg hem bestämde vi (jag + några kompisar) oss för att dra hem till en kompis och vi hade det SÅ roligt! Vi umgicks från ca 09.00 till typ 21/22.00! Det var en av de roligaste dagarna och vi skrattade, dansade massa grejer. Absolut en dag jag alltid kommer att minnas.

En annan rolig grej som hände innan vi gick hem till denna kompisen vi skulle va hos, var att Jeta & Agge följde med mig hem jag skulle lämna min väska osv. Så står jag uppe vi trappan och Jeta nere, så kommer någon in till trapphuset så frågar jag: vem är det? hon ba: din pappa! Och jag: hahaha men sluta nu, vem är det? jeta: din pappa! jag: men sluta va jobbig, säg bara vem det är. Så ser jag min pappa och jag blev sååå lycklig och glad =D! Ni fattar inte. Hela den dagen var så sjuk och rolig samtidigt :). Underbara dagar!

Lång historia men så jävla rolig. Alltså när man skriver ner allt låter det inte lika kul men om ni varit med hade ni vetat och förstått hur jävla kul vi hade det!!!

 


Kommentarer
Postat av: jetalene

oh kommer ihåg denna dag som om det vorde igår! älskar den och herregud 6år, det är faaaaan inte sant?! Saknar den dagen så mycket, haha och det med din pappa var för UNDERBART! obeskrlivlig dag!

2011-02-14 @ 19:45:01
Postat av: Leo

fan vilken härlig dag åhh :D hade verkligen behövt en sån dag snart!

2011-02-14 @ 19:54:34
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0