madonna

Heej peps!!!

Hoppas att allt är bra med er :-). Jag vaknade vid åtta och är sjuuukt trött!!! Gick till stan med lillasyster och det var sjukt mycket folk, så allt blev jobbigare haha. Fanns inte så mycket fint i stan vilket var synd haha, men jag fick iallafall med mig två LP-skivor och en liten tröja till min fina lilla älskling =)! Vill egentligen sova men ska strax prata med min storasyster så jag får väll hålla mig vaken haha. 

Jag och Valle köpte med oss pizza hem och så kollade vi på Fresh Prince, kunde inte bli bättre =)! Aja nu ska jag vila lite sedan prata med min storasyster, vi hörs senare!

Peace!
Love!

Mina nya LP-skivor, woot! Ursäkta den dåliga bild kvalitén hahah


Kommentarer
Postat av: eggi

jag märkte det..en skrev till mig bara jag säger dem här sakerna till dig bara för att jag är avundsjuk pga dina läppar och kommentarer jag bar WTF?! seriöst asså..Tack Katta verkligen, tack!!! <3<3 du är så underbar

2011-08-06 @ 22:49:47
Postat av: Valleballe

LAST NIGHT I DREAMT OF SAN PEDROO ♪ ♫

2011-08-07 @ 15:29:32
URL: http://crashsonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0