Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Är det nåt du absolut inte äter: För mycket haha.
Musik just nu: Billy Joel - Tell Her About It (love this song!!)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Lätt 70- och 80-talet!!
Hur många kuddar sover du med: Har en men sover inte med den haha. 
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, no doubt!
Sparare eller slösare: Sparare för det mesta.
Vem är viktigast för dig: Vem? Vilka annars, min familj!
Bästa film: Omöjligt att svara på!
Tror på liv på andra planeter: Absolut!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, verkligen inte!
Hur många barn har du, vill du ha: Hmm, vet inte. Minst 3 tror jag!
Bio eller promenad: Det beror på hehe...
Stjärntecken? Stenbock ;-)
Äckligaste insekten: Kackerlacka!! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet & att kunna flyga!
Vad vill du jobba som? Det finns mycket!
Chips, morötter eller godis? Chips, my number one.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har redan piercing i öron & tunga och jag är hur nöjd som helst, så fler piercingar (kanske bara i örat) blir det inte. Tatuera mig vill jag och det ska jag i framtiden!
Gungar du på stolen? Ja ibland hehe
Hur många syskon har du? 3, världens bästa <3!
Är du rädd för blod? Nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll-samhäll, för att det är ett brett program.
Brukar du sola? Nej, hate it.
Röker du? Nein.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Hahaha, that's all I'm going to say :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0