Warrap G!

Hej!

Idag hade jag ju prov i svenska...jag tror att det gick bra hah även om jag var lite förvirrad så gick det nog helt okej iallafall! Småföretagande var verkligen jätte kul idag :D och aj aj vår samhälls lärare är verkligen över ambitiös. Han sa att vi skulle ha långsammare tempo nu efter valet, men fan det känns ju nästan värre. Han gav så äckligt mycket information idag att jag blev arg så jag orkade inte ens lyssna. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra men äsch jag tar det som det kommer. Och idag fick jag även reda på att jag har religions prov nästa vecka? Dags att börja plugga lite i helgen antar jag.

Imorgon så har jag bara en enda lektion! Jag börjar tio i ett & slutar tio över två! Direkt efter skolan så ska jag & några vänner ner till stan för att ta vår läxa-fika ;-)!

Jag bjuder på en bild som käraste Don tog på mig igår när vi gick en mysig promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0