18 september 2010

CHILE 200 år!!!! Idag blir det fest! Massa god mat, sköna människor & underbar musik!

Jag ska strax klä på mig för att åka till samarkand...så jobbigt att man måste ta två bussar hoppas att det inte blir krånligt med tider osv. Men aja jag ska inte jinx it haaha. När jag kommer hem så måste jag duscha osv. Sedan måste vi till restaurangen för att fixa resten av dekorationen sedan hem igen & fixa sig! Jag känner redan att jag kommer att bli stressad but that's how I roll.

Jag håller ju på att lägga in bilderna på Månzz zelmerlöv(?) (Ja, så seg är jag haha) Men ni lär väll få se dem snart då inte för att dem är så fina men ändå haha!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0