The last dance...

Sådär ja! Nu har jag precis haft min sista dans lektion. Det gick bra, och imorgon ska jag, pepsi & bete öva lite eftersom vi inte kan när hela klassen ska öva tillsammans. Så på söndag ska vi visa upp, lite nervöst kommer jag nog att bli men det gäller bara att göra det! Haha okej jag kommer nog skriva en saga nu om mina tankar så läs inte om du inte vill, inget intressant ändå höhö.

Pepsi & Bete ska fortsätta dansa till höst, men det skall inte jag. Hehe, jag har andra planer, om jag åker till EMA's så använder jag hellre pengarna till det och även så vill jag spara till TH ifall dem har konsert någon dag haha. Det är viktigare för mig än dansen haha!

Dessutom så planerar jag att börja på teater till våren 2011, får se hur det blir med det...men jag tänker varför inte? Jag har i princip hela mitt liv älskat och fascinerats av teater, film, skådespeleri m.m. Lika bra att jag provar på det nu, då kan jag se och känna ifall teater verkligen är något för mig eller inte. Man lever ju bara en gång så varför inte prova på nya saker? Jag har provat på dans nu och det var jätte roligt men jag känner ändå att street kanske hade varit något för mig men inte ragga riktigt. Så nu vill jag testa på teater, vem vet? Det kanske inte är så roligt och fantastiskt som jag tror att det är, eller så är det bättre än vad jag tror! Well jag får väll reda på det när jag väl börjar det är ju lång tid kvar tills det. Jag kanske börjar i höst istället, who knows?

Om jag börjar på teater så lär jag ändå tvinga med Valle. Inte att hon ska börja men hon får följa med mig på min första dag isf! Haha jag behöver lite support men jag måste lära mig att vara själv ändå och inte alltid ta den lätta och säkra vägen. Jag menar, tänk sen när man ska välja universitet och grejer då kan jag inte välja något bara för någon av mina vänner väljer det. Då måste jag gå min egna väg och våga vara själv så teater blir nog jätte bra. Jag får nog ta och leta runt lite efter "skolor" eller vad man ska kalla det snart så att jag vet ungefär vad som väntar mig =)! Detta är verkligen något jag alltid velat göra, jag har alltid velat prova på detta och älskar verkligen film, skådespeleri & teater och det har jag gjort sedan jag var omkring 3 år så jag borde nog ta tag i det nu! 




Oj oj oj, nu blev det väldigt långt känns det som. Men jag hade kunnat skriva mycket mer så var tacksamma till att jag avslutar här haha!

Vid 21.00 gäller - Desperate Housewives, Cougartown och Christine ♥!


Kommentarer
Postat av: LINA*

lycka till på teater, själv har jag precis slutat, känns sjukt tråkigt men teater är super kul du kommer älska det

2010-05-25 @ 20:48:45
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Leoo

Tycker du? Thanks pretty!!! :D



Och fan vad coolt med teater, du borde testa det!! Ska bli your number 1 stalker, love and fan MUAJAJAJA

2010-05-30 @ 11:41:33
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0