Oh nice...

Idag vaknade jag på strålande humör eftersom solen lyste in! Det kändes väldigt bra att vakna och inte se allt grått ute...dock varade det inte länge. Men iallafall spanska nationella gick bra tror jag, känns bra iallafall! Och jag går inte steg 3 jag går steg 4 just nu men jag gjorde nationella i spanska bara för att tenta av spanska steg 3 så att jag slipper ha 2 ivä i trean =)!

Jag måste även börja med min svenska essä idag och imorgon så har jag geografi redovisning! Sååå skönt att vi bara har skola till imorgon sedan lediga!!!

Dock är jag väldigt nervös inför matte provet om exakt en vecka :/!

Juste! Idag så blev jag intervjuad av en tjej som studerade i universitetet och hon har praktiserat hos oss i några veckor haha, intervjun handlade mest om böcker och jag läser ju inte böcker hahaha, så det var lite svårt att svara på vissa frågor. Men iallafall så frågade hon mig vilken min favoritbok var så sa jag Moonwalk av Michael Jackson och hon ba: Jaha, gillar du Michael Jackson? Och jag ba: Ja :D och hon ba: Jag med! Och så började vi snacka om honom hahahaha, riktigt roligt faktiskt! synd dock att detta var hennes sista vecka haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0