Home

Hej!

Kom hem igår från Malmö, resan gick bra även om jag var sjuuukt trött! Men jag hade det jätte roligt där som alltid! Det var väldigt roligt att träffa min faster & mina kusiner också. Och vi får inte glömma hunden Buster! Sååå jävla söt! Kändes awesome att hunden väckte mig, längesedan det hände.

Juste, vi kanske åker till Spanien den 10:e juni istället :D! Men vi får se, i veckan kanske jag vet 100% när vi åker - LÄNGTAR! Spanien är bäst med mina syskon & nu att pappa bor så jävla bra är awesome haha...tänk er: Gå ut med hunden när solen skiner, plocka lite apelsiner och skratta. Fan, vad jag längtar!!!!

Ae, nu måste jag fixa det sista inför skolan. Börjar ju vid 1, lite segt att man måste gå på matte lektionen bara för att hon ska snacka med oss...men men.

Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0