Grattis till världens bästa bror ♥ ♥ ♥ ♥

Grattis världens bästa bror ♥! Jag saknar honom så mycket att det inte ens går att beskriva i ord, men jag älskar honom ännu mer. Inte mycket kvar tills han kommer hem dock så jag längtar super mycket. Jag är så stolt och glad över att han är min bror, han är världens bästa bror. Jag har alltid sett upp till honom, han är världens bästa bror utan tvekan. Finns alltid där för mig och det är något. Bäst!

Haha, något som är väldigt roligt är att jag alltid velat vara som honom, inte nu eller jo kanske lite haha men innan när jag var liten var jag störd. Jag såg upp till honom så mycket, att han var typ som min idol HAHAHAHA...jag vet, helt mobbat men jag är helt seriös. Men jag tycker ändå att det är fint nu när jag tänker efter. Jag menar innan när jag var liten och min mamma frågade typ: Katalina, vad vill du ha? Jordgubbar eller Kiwi? Så sa jag alltid: som Giaco! Vad som helst om någon frågade mig sa jag: som Giaco! Minns också att han brukade säga åt mig: kan du inte bestämma något själv? Så sa jag: nej. Haha, och min mamma brukade säga: om Giacomo åt bajs, hade du också ätit det då? Så sa jag: ja. Haha, och ni vet jag började lyssna på Michael Jackson tack vare honom ;-)! Så jag kommer alltid vara honom evigt tacksam för det ♥. Finns mycket mer jag kan skriva, kan skriva en hel bok om alla våra fina stunder och minnen, men det tar vi inte idag!

Jag hoppas bara att han haft det bäst idag och vi kunde tyvärr inte ringa honom eftersom han är på någon camping. Well well, jag är säker på att hans dag tillsammans med sina japanska vänner var awesome. En födelsedag han sent kommer glömma, om någonsin.

I miss you bro, and I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0