I think the sky is one of the most beautiful things...<3

Åh vad jag älskar himlen, så vackert. Jag vet jag är konstig haha, men jag kan ställa mig mitt på gatan och bara stirra och beundra himlen. Det är så vackert, jag finner inga ord. Moln också, så vackert...jag älskar att titta ut när man åker flygplan och molnen är under dig...det ser så fint ut, så vackert.

Idag var himlen så fin att jag var tvungen att filma med min ipod haha, det har varit andra gånger när jag filmat och tagit kort med min mobil/kamera. Något annat jag absolut beaundrar är månen...så fint mystisk. Jag har även filmat månen på min ipod som jag kollar på ibland haha.

Himlen är verkligen magiskt vacker. Jag vet inte varför men jag har alltid fascinerats av himlen, månen, solen, molnen, träden m.m. Magical.


(En av mina bilder på himlen hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0