Sommarlov!

Tänk att det är sommarlov efter alla prov och all stress. Haha, det roliga i detta är att det inte känns som sommarlov. Kanske beror det på det "fina" vädret höhö. Jag vill till Spanien, vet inte när vi åker...men längtar iallafall. 

Igår var det en mycket trevlig dag, skippade kyrkan och åkte direkt till skolan träffade min fina klass mycket mysigt sedan gick vi och åt efter det så gick jag och några vänner för att fika! Sedan bar det av hem!

Jag har även börjat kolla på valles favorit anime...tror jag det är haha. Nana iallafall, började med att jag helt spontant började läsa mangan när jag låg i sängen och den var bra haha så började kolla på animen! Ska fortsätta kolla idag. 

Igår började även VM 2010!!!!! Så jävla exciting, måste dock säga att matcherna igår inte var så spännande. Frankrike var en besvikelse faktiskt. Idag är jag taggad inför Argentina - Nigeria, hoppas att det blir en bra match iallafall. På onsdag spelar världens bästa land!!! Chile såklart!!! Spännande :D! 

♥ 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

go chile!!!

jag kommer dock missa när de spelar mot schweiz den 21 :(

2010-06-12 @ 22:32:25
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0