Huvudvärk

Hello!

Jag har sovit väldigt mycket men har haft huvudvärk. Igår så la jag mig 21, såg bara en bit av matchen men bryr mig inte blev ändå 0-0! Skäms Englad. Iallafall gick och la mig för orkade inte med huvudvärken, huvudet verkligen bankade varje gång jag tog ett steg. La mig, sov vaknade vid 2 (hade fortfarande bankande huvudvärk) kollade på Ray (underbart fin film, kan berätta mer om den sen kanske) och vid fem gick jag och la mig igen, hade fortfarande en jäkla huvudvärk, vaknade nu vid tolv och som present så har jag fortfarande huvudvärk! Så himla skönt :):):):)!

Jag hoppas att det går över snart, orkar inte. It huuurts.

Idag VM som alltid haha, vilket fint liv man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0