Fredag-måndag

Zup!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men hann inte. Igår efter att min klass gick stadsvandringen så tog jag & jeta varsin mjukglass med tutti-frutti strössel! Det var såå gott!!! När jag kom hem så däckade jag direkt och sov till ca halv nio haha jag fattar inte att jag har så mycket sömn i mig...skönt att sommarlovet närmar sig..6 dagar kvar! Dock så är jag helt ledig på måndag och sen lär jag sluta väldigt tidigt dessa dagar pga studenter =)!!! Niice. Vi åker inte till Spanien den 10:e lite ledsamt men som jag ser saker "det händer av en anledning" så är det bara att leva vidare haha, + så är det sommarlov så kan ju passa på att njuta :D!

Idag så måste jag till stan med Valle, om hon inte vaknat vid 12 så får jag ta och väcka henne. Usch, finns ju ingenting fint i stan ändå känns onödigt men måste köpa något :/! Hoppas att jag hittar något åtminstone. Damn it! Ibland önskar jag att jag bara kunde typ göra mina egna kläder, allt hade varit lättare då! Hahaha.

The way to heaven (Netto) för att köpa chips woot!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0