Chileee

Så, kan väll berätta om min väldigt intressanta dag! Jag var väldigt nervös när jag vaknade eftersom Chile spelade mot Schweiz, ungefär vid halv 3 var det dags att fixa sig, på med chile tröjan osv. Sedan vid halv fyra ungefär så gick vi till en lokal där massa chilenos skulle träffas för att kolla på matchen tillsammans, det var sjukt många och såklart roligt som alltid!

Matchen började och alla var såå himla nervösa haha, så kul alla med sina tröjor, ansikten målade, flaggor och allt! Jag älskar chilenare, vi är bäst ♥! Haha när första målet kom som var offside, dooog alla! Typ skrek och sånt i en timme innan folk fattade att det var offside haha. Ni anade inte hur arg jag blev, ville bli emo haha.

Men sedan kom Speedy och gjorde målet och fy fan vilken lycka!!!!!!! Vi spelade så himla bra, och jag är SÅ jäkla stolt över grabbarna ♥!!!

Vad som än händer på fredag, och om vi åker ur gruppen vilket jag tycker att vi inte förtjänar för vi förtjänar fan att komma vidare men men, ifall vi åker ut så är jag SJUKT stolt över mitt land och vårt lag ♥!!!

Jävla äckel Spanien, kunde ni inte ha skött ert jobb från början och krossat Schweiz eller?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0