Chilee en mi corazon <3<3<3<3<3<3<3

Tyvärr så är vår fina VM resa slut! Men nu ska vi inte deppa, jag är sjukt stolt över grabbarna faktiskt! De är unga och detta var deras första VM, dessutom så har inte vi en enda "känd" spelare som andra länder har, t.ex Spanien har ju Villa osv. Och vi har faktiskt fått svårt motstånd från början och ändå kom vi sjukt långt :-)!! I am proud to be from Chile <3!!!

Nu ska jag gå och dricka cola osv. Imorgon blir det nog stranden, yes jag ska bada : D!

Baj baj. Chile är bäst!!!!!!!!!!!!! Oops, tog en bild på min fina Chile tröja men råkade radera den och orkar inte ta en ny för min cola väntar. Så jag tar en imorgon :D!!

LOVE TO CHILE AND OUR PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0