Chile ♥

Warrap!

Jag skulle egentligen dra mig till stan idag men var allt för lat, så får gå dit någon annan dag! Imorgon så spelar äntligen Chile ♥!!! Haha om ni bara visste hur glada vi chilenare är att Chile är med i VM! Visste ni att dem får komma försent till jobbet imorgon pga matchen? Hahah, alla i skolan ska se på matchen också eller så får dem ta ledigt & komma till skolan efter matchen. It's a big deal for us! Och chilenare är bäst på matcher, syftar på publiken nu! Vilken energi vi har =D!!!

Okej, ska sluta skriva om det nu haha men imorgon så. Fan, känner mig lite nervös hahaha.

Jag håller på att fixa en ny design till bloggen också, får se hur det blir haha jag är inte så bra på att fixa bloggar så vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0