Solomon's Key...

...är nog ett av de mest underhållande spelen någonsin! Så jäkla bra, det är jobbigt men ändå roligt! Det är ett spel från 80-talet för er som inte vet. Jag har klarat för många banor i rad så nu är det lillasyrrans tur att klara av banan vi är på haha. Jag hoppas att vi kan klara hela spelet, men känns nästan omöjligt eftersom de senaste har varit sjukt jobbiga att klura ut. Men vi ska allt vara positiva :-)

Aja nu ska jag ta o njuta av familjen!

Vi hörs. fan blogg.se publicera mina inlägg nu då!


Såhär är en bana, tro mig det är inte så lätt som det ser ut :P!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

som vanligt krånglar blogg.se till det. Så jag får kommentera här!

YEEY! Fiina bilder sötis :*

2010-07-23 @ 17:11:45
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0