Mmmmm

Hej!

Idag är ju tvillingarna i Catania, mmm önskar att jag hade en båt så hade jag åkt dit HAHA. Tänk att det är lite nära nu :P! Aja, det var iallafall nice att se dem igen och intervjun var trevlig, även om jag tycker att den var lite kort hehe. Men ja, dem såg fantastiska ut <3! Bill har septum nu också, hatade ryktet i början haha för jag gillar inte septum D: men fan, man kan inte neka att han ser amazing ut i det...MUMS<3! Hehe, tror mest dock att det är öronhängerna som gör det än septumet, för jag ÄLSKAR att han har öronhängen så jävla snyggt :D:D! Mmm Bill <3, passar i allt & är alltid perfekt. Precis som Tom <3 Okej nu ska jag sluta vara så kärleksfull haha!

Åh idag åt vi jätte god kinesisk mat, det var nice :D
Får se nu om det funkar att ladda upp en bild...segar ju som in i h.

Gotta go, min kusin & hennes pojkvän kom nu. Baj! Ha det awesome!!!






Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Ja, Det gör jag och jag har fått den :) Den var Jätte fin!

2010-07-17 @ 10:35:34
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Michael Jackson [Fanblogg]

SV: Tack Så Jätte Mycket! :)

2010-07-19 @ 15:46:39
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0