Ich bin...HUMANOID!

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOGhdoheoform omf : DDDD!! Äntligen så håller jag Humanoid City live DVDn & CDn i mina händer : D! Fy fan vad det känns bra!!!! Ikväll blir det DVDn, åååh längtar <3!

Vaknade rätt tidigt idag för att åka till Alicante för att kolla om de hade DVDn där. Vi gick in och letade & så hittade min lillasyster CDn bara, vi blev sjuukt glada. Men vi var ju tvugna att ha DVDn också, så vi letade & letade och tillslut så frågade min pappa en som jobbade där & så sa han att de bara hade två kvar, så ena gick för att leta efter den och så kom han tillbaka & ba den finns inte. Ni måste gå till en annan corte ingles, men den är stängd idag, så då blev jag ledsen hahah. Och så sa jag till Valle att jag skulle gå & se ifall jag hittade den och så hittade jag den : DDD! Vi dog, fanns bara två DVD:er & CD skivor kvar O__o! Tur att vi hann få tag på dem iallafall.

Now I'm officially a humanoid :D!
Tog ju självklart på mig Humanoid-tröjan ;-)!!


Mmmmmmmm, fina <3 Åh, jag kommer säkert dö när jag ser DVDn! Fan vad man kommer längta tillbaka till konserterna :(. Aja, fina minnen <3333!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

AAAH Scheiiissseee!! :D:D:D:D:DDDDDD

OM jag eller min flagga syns, säg inget! D: säg bara: Den var super!

aight? :D kram, njut! måste också berätta om en sak som hände idag, hoho! jag gör det sen.

2010-07-25 @ 16:54:26
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: Lina*

DVDn är helt jävla underbar ,

man verkligen längtar tillbaka till konserterna

2010-07-26 @ 00:58:15
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0