Felicidad

Wazzap!

Idag då, tja vi chillade väll mest men sen dog jag & pappa av värme så vi bestämde oss för att doppa i poolen, efter en stund så joinade min faster & min storebror oss och så hade vi massa kul :D! Efter att vi badat i fem år så åkte vi down town och vi kom nyss hem! Det var najs. Oj, jag är så glad eftersom himlen var så gudomligt vacker och jag hade kameran med mig denna gången wiho :D! Najs.

Okej, nu ska jag fortsätta att dö av värme mmmm. Jag har faktiskt inget intressant att skriva haha, fattar inte ens varför jag skriver men jaaaja.

BAJ!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

biiiiildeeeeeer 8)))))

2010-07-13 @ 17:07:15
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0