Spain! ♥

Igår så bokade vi biljetter till Spanien!!!!!!! Gud, vad jag längtar. Jag älskar att åka till Spanien...hmm jag undrar hur många gånger jag varit där nu haha. Jag älskar iallafall att jag och min lillasyster åker själva, det är så himla roligt och äventyrligt! Vi har verkligen inte tråkigt 1 sekund tillsammans och det är det bästa. Dessutom att vi ska åka för att hälsa på pappa och umgås med honom i några dagar ♥ Sedan åker vi till Barcelona för att se TH live och träffa Eve & Peter ♥ Sedan åker vi till Madrid för att se TH igen *__*! Omg, jag längtar som bara den. Jag blir helt galen haha...

Nu är det bara 38 & 39 dagar kvar! Minns när det var typ...106 dagar kvar haha. Tiden flyger, and I love it. 

Idag har TH konsert i Bryssel! Wooho, och Valles banner ligger uppe på THA ♥ I feel proud!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0