Janet Jackson ♥

I ♥ Janet! Har lyssnat på Janet så länge jag kan minnas. Jag absolut älskar hennes musik och henne, det märks att hon är Michaels syster...båda genier ♥ Hon är otroligt vacker på både in och utsidan. Hennes röst, hennes danssteg...♥ Jag ser verkligen upp till henne.

Jag la upp för många videosar så jag får nog ta och lägga in några i taget. Det får bli 3 stycken idag men det kommer att komma fler haha. Love it!

Janet Jackson - Make me
Hennes nyaste låt hon gjort, älskar den! Så typisk Janet är denna låten ♥.



Janet Jackson - Doesn't really matter
Denna låten har en stor betydelse för mig. Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskade denna låten när jag var liten, jag älskar den fortfarande. Och videon, jag blev helt galen när den kom på TV haha. Denna låten och videon var helt fantastisk i mina ögon. Jag var så avundsjuk på den robot hunden haha och så totalt älskade jag när hon dansar på den dära plattan som flyger eller vad jag ska kalla det, jag tyckte de va så jävla coolt och jag ville bara gå upp och dansa där. Nae, denna låten och videon kommer alltid att betyda och ha en plats i mitt hjärta. Jag älskar fortfarande låten och videon, magical ♥ Ps. jag önskar fortfarande att jag kunde dansa på den videon haha.


Och såklart:
Michael & Janet Jackson - Scream
Perfekt. Perfekt låt. Perfekt text. Perfekt musik. Perfekta danssteg. Michael ser perfekt ut. Janet ser perfekt ut. Allt är absolut perfekt. Jag älskar låten och jag älskar videon. Perfection, beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0