He makes my life so much better!

Hej heeej!

Hoppas att ni mår bra! Jag mår så jävla bra bara för att det är helg! Denna äckliga skol veckan är över! Även om matte provet gick sjukt dåligt, haha orkar fan inte lägga energi på det. Iaf fick vg+ på min engelska uppsats och sedan fick jag mvg på mitt spanska prov =)! Det känns bra ska jag säga er haha!

Imorgon fyller min pappa år, önskar att jag kunde spendera hans dag med honom...men ibland kan man inte få allt man vill ha i livet...tyvärr!

Jag har iallafall köpt chips och kakor idag! Wiho, haha ska gynna mig lite för det förtjänar jag!

Btw, kan ni fatta?! Att vi har sportlov om 6 dagar!!!!! Åh vad jag längtar, äckligt skönt att vi är lediga på fredagen woho! Sometimes...life feels great.

Kommentarer
Postat av: Tillan

Svar: Skoja inte..!

2010-02-13 @ 10:53:53
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Tillan

Oj, det skickades för tidigt haha. skulle skriva:

Skoja inte..! Bästa tiden att ha levt under, 80talet! Själv fick jag bara ett halvår av det underbara decenniet!

2010-02-13 @ 10:54:37
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0