Grattis till världens bästa pappa ♥!

Idag är det ingen vanlig dag för världens bästa pappa fyller år! Jag önskar med hela mitt hjärta och med hela min själ att jag kunnat vara med honom idag, men som jag sagt tidigare så kan man tyvärr inte ha allt man vill i livet.

Jag vill iallafall skriva lite om min pappa för han har en stor roll i mitt liv och han är en av de få som betyder absolut allt för mig. Jag är så tacksam och stolt över att vara hans dotter, han finns alltid vid min sida, när jag är ledsen är han där och tröstar mig och gör mig glad, när jag har problem ger han mig råd, han älskar och stöttar mig till 100%. Han är verkligen en av anledningarna till att jag är jag idag. Utan honom vet jag inte vart jag funnits eller hur jag hade varit. Han ger mig styrkan och kärleken till att leva, till att skratta, till att våga drömma.

Jag ser verkligen upp till min pappa för att han alltid ställer upp för mig och mina syskon, för att han älskar och stöttar oss så otroligt mycket. Min pappa är verkligen en fin människa på både in- och utsidan. Jag kan helt ärligt säga att han är en av de bästa människor jag känner och kommer någonsin att känna, och jag säger inte detta bara för att han är min pappa, jag har sett hur han behandlar andra människor och djur.

Även ifall vi bor långt ifrån varandra, även om jag inte ser honom varje dag, varje vecka eller varje månad så finns han i mina tankar och i mitt hjärta varje sekund av mitt liv. Han finns alltid där, så fort jag känner mig ledsen, sur, stressad, glad..vad som helst så kan jag bara skicka ett sms och så ringer han mig direkt.

Jag har så många fina minnen med honom som bara får mig att bli alldeles lycklig inombords. Jag är så tacksam över allt han gjort för mig och mina syskon. Vårt liv har inte alltid varit en dans på rosor men vi har gått igenom allt, tillsammans.

Det finns så mycket jag vill säga, så mycket jag vill skriva...Min pappa har gjort mycket för att få mina drömmar att gå i uppfyllelse, som att se Tokio Hotel live...allt han gjort för att få det att bli möjligt. Jag är verkligen lyckligt lottad över att ha en pappa som min, jag vet att det finns många pappor som inte är som min pappa och därför känner mig jävligt (ursäkta mitt språk) glad över att jag har en av världens bästa pappor (Michael är den andre som är världens bästa pappa!).

Tack för allt pappa, jag älskar dig oändligt mycket. I mitt hjärta kommer du alltid att finnas, förevigt. Tack för att du finns, tack för att du är en så fin människa, tack för allt du lärt mig om livet, tack för att du är min pappa, tack för att du alltid stöttar mig, tack för att du älskar mig.

Att känna sig älskad och att älska är nog något av det viktigaste här i livet. Jag älskar min familj och jag känner mig älskad av dem också, jag kan konstatera att jag inte behöver så mycket mer i livet.

L.o.v.e, is all I really need to keep on living.

(feliz cumpleaños papi, te quiero!)

I love you daddy, thank you for being you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0