I need your attention or I'm gonna die...

Mmm, känns så awesome att jag äntligen ätit chips med dipp! Finns nog inget bättre alltså. Såg filmen Prinsessan och grodan (redan sett den förr) och så såg vi Farsan, haha fy fan vad den filmen var rolig och skön! Sorlig med faktiskt.

Jag har lyssnat på hela Humanoid City live cdn högt, älskar det!!! Just nu lyssnar jag på attention ♥ sedan så ska live cdn spelas på nytt hehe.

Imorgon så ska jag och mamma till stan, ska se ifall jag hittar något att ha på mig på bröllopet...

Jag blev även lite rit sugen nu så ska nog rita lite senare...kanske Tom? Whazevah, får se sedan!

Aja nu ska jag forsätta att lyssna på världens bästa band toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0