Could you be loved?

Hej!

Jag är såå sjukt trött! För det första, bröllopet var så jäkla roligt!!! Att festa i ca 12 timmar är inte dåligt hehe, men fy vad jag var trött igår! Jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Jag ville egentligen sova bort hela dagen men det var ju Peters & Eves sista dag här så jag ville umgås med dem. Även ifall jag var trött som fan så umgicks vi, jag gjorde till och med en tårta till dem *duktig* och så spelade vi monopol. Jag kom tvåa, yay! Dock så la vi oss vid 3 ungefär så ja...ni kan själva räkna ut hur trött jag är idag.

Idag så har jag dock bara två lektioner så det ska nog funka. Religion är första lektionen och man kan inte göra något annat än att absolut älska det! Tack vare den sköna läraren vi har...jag ska fråga henne om hon kan tänka sig vara min handledare också. Sedan så har jag antigen Samhäll C eller Matte C. Jag vet inte vad jag ska haha, för jag skulle kolla igenom matte boken men jag har inte haft tid så jag har inte gjort det...aja we'll see.

Snart ska jag till skolan så jag bloggar mer när jag kommer hem om jag inte sover bort hela dagen.


Jag som tog bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0