Åh?!

Varför publiceras inte mina inlägg? Jag måste typ skriva femtio inlägg för att dem tidigare ska synas, så jäkla irriterande! BLä blä blä.

Wazevah. Mamma gav mig en mycket bra idé till projekt arbete! Jag ska nog ta och mejla min förra mentor för att se ifall han kan vara min handledare, hade varit geil!

Förövrigt så får vi se om det blir ngt TH i november. Blir nog inget Chile (syftar inte på TH nu), ser inte så ljust ut just nu...hm, kanske borde man prova att köra lite triss? HAHA! Ajaa, jag hoppas iallafall att jag kan gå på en konsert så blir jag mer än nöjd =)!

Nu får vi hålla tummarna att detta inlägg publiceras. Annars bojkottar jag blogg.se eller jaaa...webblogg dåra.

Pejz!

-haha typiskt att jag ska skriva detta inlägg så funkar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0