Ååååååååååååh!!!

Åååååååååh fy *___*!!! Min faster har köpt en ny hund, en till boxer som ser ut som Buster men en liten valp! Aah, fy fan hon visade bild och fy vad söt! De ser ut som far o son :'). Neee, ååh önskar jag kunde vara där. Vi letade efter en valp när vi var i Spanien och hon ville ha en vit boxer som Buster men vi hittade ingen, och nu har hon hittat och köpt :-)))). VILL DIT NU! Valle kommer dö när hon ser bilden idag när hon vaknar haha!

Idag ska jag iallafall träffa mina läsk, yaaay ♥! Igår så umgicks jag med mamma & hennes kompis, vi snackade till kl 2 typ, det var mycket trevligt! Efter det gick jag, mamma, storebror för att lämna henne hem. Haha ni skulle bara sett mig och min bror :-)!

bloggar mer sen, var bara tvungen att dela med mig av min glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0