Jag mar super bra hehe! Jag har ju inte de tre sista bokstaverna har sa jag far nog skriva mina reviews om konserterna pa mandag nar jag kommer hem till Sverige. Ah, detta har verkligen varit det basta! Jag ar sa himla lycklig och glad.

Bla, vill inte aka hem till Sverige igen. Jag kommer inte orka med skolan, jag har sa javla mycket att gora. Jag har inte pluggat ett skit, men fan klart jag inte kan plugga, kan inte ens tanka pa nagot annat an Bill, Georg, Tom & Gustav. Omojligt. Efter mandag maste jag hardcore plugga!

Torsdag har jag (vad jag vet sakert): Engelska redovisning (MJ) sedan psykologi prov, och jag forstar inte nagot pa psykologin! -.-' sedan pa fredag har jag samhalls prov och jag vet inte ens vad det handlar om. Vet bara att det ar sjukt manga sidor att lasa! Bla, maste fixa min foto uppgift ocksa. Fan. Och massa annat, jag orkar inte. Seriost, tanker inte stressa sonder. Hinner jag inte med nagot, sa ska jag saga det. Jag ar ju ingen maskin direkt...

Ae, nu ska jag inte vara negativ! Hehe, Stephie aker ju till Milan idag ♥!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0