tlc

Hey! :)

Hoppas att allt är bra med er. Med mig är allt bra även om jag känner mig lite trött då jag fick för lite sömn men men that's life haha. Igår så åkte jag & lillasyrran som sagt till vår storebror och sov över. Det var riktigt roligt som alltid. Vi såg filmen The Fighter, som jag förövrigt skulle se för 1 år sedan och jag kan inte förstå varför jag dröjt så länge! Borde skämmas rejält och det gör jag haha. The Fighter var riktigt bra! Och Christian Bale som är en av mina absoluta favoritskådisar gjorde ett kanon jobb! Inte konstigt att han fick en Oscar för den rollen, så jäkla grym!!! Och Mark Wahlberg var också bra. Filmen rekommenderar jag starkt! Efter vi sett filmen kollade vi på Left Eyes dokumentär <3. Och sedan kollade vi på Lejonkungen! Haha, åhh vad jag älskar att umgås med mina syskon :).

Jag och Valle åkte iallafall hem vid 4 idag och vi har lagat mat och spelat wii! Ska snart spela lite The Sims och sedan måste jag antingen börja med plugget (fastän jag inte alls har lust) eller kolla på Citizen Kane. Jag får se, lutar dock mer åt det sista hoho :)!

Well inget mer intressant att läsa. 

Rest in Peace Etta James!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0