Fun day with awesome ppl!

Kom nyss hem! Blev ingen grillkväll som det var tänkt från början men det stoppade inte oss. Mötte bajslene och Erone först och sedan tog det hundra år för Iman och Mimmi att komma. Men vi handlade sedan gick vi hem till Imans crib! Vi lagade maten sedan blev det chips dags. Super kul och mysigt :D <3! I am very happy =) Nu ska jag chilla till big bang avsnitt!
*Keep the Faith*

One week

Hej!
Igår så kom världens finaste Eggi hit. Vi hade det mysigt som alltid! Det var riktigt kul :D. Hon sov även över och gick precis hem. Idag så ska jag grilla med andra fina vänner så det ska bli mysigt!! Om en vecka lämnar jag landet och jag längtar så. Vill träffa min pappa och krama sönder honom <3!
När jag är borta kommer det att komma inlägg som är tidsinställda flera tips på filmer och även dokumentären jag berättade om. Jag tror inte att jag kommer att ha tid att blogga då jag vill njuta av varje sekund jag har av min familj. Speciellt pappa. Dessutom har vi en hel del grejer att göra. Men innan dess blir det massor av inlägg hehe.

MTV

MTV är inte Music längre. För det första så spelar de knappt musik förutom på morgonen bara. Sedan är det massa skit program de visar istället. Därför har jag alltid gillat VH1 bättre, dessutom spelar VH1 alltid grym musik (iallafall varje gång jag lyssnat på den). För det andra sitter jag och lyssnar på MTV just nu. Synd att varje låt som kommit i princip varit likadana. Samma beat. Synd att musiken nu för tiden låter typ likadant. Saknar the old days då musik verkligen var musik och inte lät likadant. Tråkigt. Shit nu spelas typ världens sämsta låt!

Don Angie

hej hej!
Idag har jag haft en fin dag. Såg Oprah intervjun för typ fjärde gången. Hatar henne. Michaels barn är så fina och underbara <3! Ska snart diska och väntar just nu på att världens goaste Eggi ska komma :D! Ska bli kul att träffa henne. Aja borde nog börja diska nu men vi hörs väll sen.
Love and Peace!

the way you make me feel

Hahahahah :D

random


Vill sova

Ska sova. På torsdag blir det förhoppningsvis grillning med finfina vänner! Hoppas :D

TOM SNEDDON IS A COLD MAN!

Hatar honom. TACK för att någon vågar säga sanningen. Bättre sent än aldrig. KOLLA OCH SPRID. TACK!

From me to you!kty<3


3 år sedan

Idag är det 3 år sedan jag såg Tokio Hotel Live i Rock in Rio Madrid, Spanien. Igår var det 3 år sedan jag såg dem i Barcelona. Åååh, det är dagar jag kommer att minnas föralltid. Det var två helgrymma konserter och så jäkla kul! När vi var och såg dem i Rock in Rio så var även min storasyster och mamma med :D! Det var verkligen en minnesvärd konsert. SÅ mycket folk!!! Världens bästa känsla. Älskar hur man hör fansen sjunga i videon men in real life var det en miljon gånger mäktigare. Looved it. 3 år sedan. Sjukt vad snabbt tiden går!

Gone soon

Positiv måste man vara, även om det kan vara svårt. Nästan omöjligt men man måste. Solen lyser idag också, nice. Jag ska snart måla mina naglar...hmm, känner för att vara lite kreativ idag. Ska måla naglar sedan måla klart min MJ bild om jag hittar den :(!!!
Nu drar jag, peace.

...

Kan fortfarande inte somna...det påminner mig om mina sömnproblem jag hade i några år! Aja, tur att det är sommarlov för när det är skola är man som en zombie typ, fast jag blev van att sova en-två timmar per natt tillslut. Aja, nog om det. Nu ska jag spela lite super mario på nintendon och HOPPAS att jag kan somna för jag vill inte vakna vid sex på kvällen imorgon. Vi hörs. Puss!

pigg

aj aj, vill sooova men jag är så pigg. Vad ska jag göra? Finns inget som gör mig trött. Har till och med spelat massa spel, rätt kul faktiskt haha. Aja, har inget bättre för mig så ska nog spela vidare nu. Vi hörs idag, lite senare :-) Peace. Kul att blogg.se fortfarande strular...

Min låt hela sommaren azå. YEAH!


Solen lyser...

Skönt med lite ljus hehe. Igår var det jobbigt men det var kul att kolla på tusen Michael videor osv. Det gör jag typ varje dag ändå men men hehe...Jag hade huvudvärk hela dagen igår och har det fortfarande. Dunkar som in i H, varje gång jag tar ett steg eller rör på mig. Synd. Aja, skall dra mig till Samarkand snart sedan får vi se. Ska nog ut sedan och njuta av vädret och några vänner :).
Nepp, nu ska jag gå.
LOVE

2 år utan min hjälte.

2 år. TVÅ. ÅR. Jag kan fortfarande inte förstå att du lämnat oss. Jag kan inte för jag vill inte. Du lämnade oss för tidigt. 25 juni är ett datum jag hatar. Jag hatar det. Det gör ont att bara skriva det. Två och fem går inte ihop. Jag hatar det. Jag trodde att det skulle bli bättre ju fler dagar, veckor, månader, år det går. Men det blir inte bättre. Det gör fortfarande ont, och det gör mer ont för varje dag som går. Jag minns fortfarande den dagen som om det vore igår. Jag minns den sekunden en del av mig försvann med dig. En av de värsta dagarna jag fått uppleva. Jag vet att många inte förstår hur jag känner mig, jag vet det. Men jag vet också att det finns många som förstår mig och känner likadant. Du har hjälpt, inspirerat så många och det uppskattar jag otroligt mycket. Tack för att du gjort mig till den bästa personen jag kan bli. Varje dag finns du i mina tankar. Varje dag. Jag glömmer aldrig allt du gjort för mig, aldrig. Min hjälte. Du har det bättre nu, världen förtjänade inte någon som dig. Du var för bra för denna värld. För bra. Tack för allt. Jag älskar och saknar dig. I mitt hjärta finns du alltid, mer levande än någonsin. You are not alone. Nu måste jag bara försöka klara mig ur denna hemska dag. En tyst minut och ett vackert ljus, tänder jag och världen för dig. I love you more than words can describe.

keep the faith

Please, save them. Help. And love them.

Love!

Gudomlig röst. Vackraste.

Masterpiece. He's the best


Cutecutecute <3


Michael Jackson - In the Closet

Älskar att kolla på denna videon. Så fin, så bra, så bäst, så perfekt!!!

I miss you so much...

but you still make me smile <3 :)

Michael Jackson - On the Line

Lika vacker som du <3.

Finaste ängel <3

Titta bara. Titta! Hur kan man inte älska denna man?! Finaste leendet någonsin. Tack för att du fick mig att le idag.

Mike, you are still rocking my world.

Idag är det en jobbig dag. Svår och hemsk. Men jag ska försöka att vara glad för: "Smile, though your heart is aching. Smile, even though it's breaking". Jag ska göra mitt bästa. Idag kommer det upp Michael musik på bloggen. Jag vill även tipsa er om att TV3 hyllar Michael idag med att visa This Is It kl. 22.20 och sedan Inside the Michael Jackson mansion: Never can say goodbye kl. 00.35. TITTA! Vill bara att denna dag ska vara över.

Michael Jackson - Fall Again

Världen har aldrig fått ta del av en person som du. En riktig artist, den störste av dem alla. Du är den bästa. Bästa.

Hatar denna dag.

Hatar den.

love<3


testest

Jag ska tipsa om skit bra dokumentärer senare!!! Älskar ni dokumentärer som jag gör kommer ni älska dessa. Sjukt intressanta. Jag ska även tipsa om en film som jag väljer ut random, bara för att. Nu ska jag testa om det funkar med enter.

Hoppas.

update, wow det funkade.

grillfosho

Stör mig äckel blogg.se! Något konstigt...jag trycker på enter men det funkar inte för något är markerat men det går inte att markera bort. This is crap. Gaaah, får damp hahaha...
Nepp, nu ska jag grilla! mmmm bezt.
PEACE!

Glad midsommar!!!

Glad midsommar!!
Have fun and enjoy!
I am outta here, peace.

...

Jag känner hur all ångest kryper in i min kropp. Hur sorgen kommer tillbaka. Hur känslan sakta men säkert kommer igen. Jag vill inte men kan inte hjälpa det.
miss you.

Live your Life

Yes, I said it.
Bjuder på denna låt bara för att jag lyssnar på den nu. Lite random :)

Grattis i efterskott finaste Don Angie <3 <3

Världens finaste Don Angie fyllde år igår!!! Grattis i efterskott, I love you <3! Jag och Valle hade en liten dagen-efter överaskning till henne. Saknat henne och det var hur mysigt som helst. Som alltid. Hon är en av de finaste och bästa vänner jag har <3!!! Hoppas att du gillade vår överaskning finis!

damn

otur.otur.otur.låt.det.vända.tack!

:)

Hej!
Guuuu' så mätt jag är! Jag kommer att spricka snart hehe. Vi var nämligen och grillade hos några familjevänner och det var hur trevligt som helst :D! Så otroligt mycket skratt. Jag skulle egentligen till Iman men det blev sent så fick skippa det, men vi lär ta igen det någon annan dag. Vi kom iallafall nyss hem :-). Jag ska nog sitta och chilla lite framför datorn sedan sova, är ganska trött efter all mat hehe.
Skönt med sommarlov! Men jag kan inte fatta det, känns overkligt, konstigt.
Aja, i'm outta here.
PEACE
LOVE

Great day!

Hej!
Shit vilken underbart bra dag det har varit idag =)!! Dagen började med att jag chillade framför datorn och kollade på en serie, sedan mötte jag upp Iman i stan. Vi gick runt o shoppade lite sedan åt vi massa pizza. Det var hur gott som helst och nu känner jag mig rätt mätt på pizza for a long long time! Sedan gick vi och hälsade på Mela (hon jobbar på kiosk), fett naaajs var det!!! Det var skit trevligt. Klockan gick så vi bestämde oss för att promenera hem eftersom vädret var underbart. Vi träffade Awo, sedan hängde vi ute ett bra tag. Det var hur mysigt som helst :D!
Jag har haft en grym dag. Super bra. Funderar på att se någon dokumentär eller något...får se. Jag ska iallafall ta det lugnt och se något intressant.
Ps. I miss you so damn much.
</3

Dynamiteee-e

Hey mina fina!
Hoppas att allt är bra med er. Jag ska snart iväg till Lene med Iman! Det ska bli super trevligt och mysigt. Vi ska ha en chillkväll idag och det finns knappt något bättre än det hehe. Så det ska bli hur kul som helst :-)! Annars så har jag bara kollat på olika serier. Ska berätta om en senare, riktigt bra! Juste måste rekommendera en film med!
Nae, nu är det dags att ta mina kakor från baking life. Mahah, att jag fortfarande spelar det.
Ps. saknar min fina underbara klass sjuukt mycket :''(
PEACE
LOVE

TLC - Unpretty

Detta är en av mina favoritgrupper. Jag älskar TLC och har gjort det sedan jag var liten. Deras musik lever alltid vidare. Detta är en av mina favoritlåtar någonsin. Älskar den <3!

The Voice

Igår så började jag kolla på "The Voice". Det är en sångtävling-show haha. Den är riktigt bra faktiskt!!! Hade hört talats om den innan men visste inte riktigt vad den gick ut på, men den är bra! Ska kolla vidare på de sista avsnitten när lillasyster kommer hem från skolan. Det ska bli spännande!
Hoppas att någon jag vill ska vinna. På American Idol blev jag riktigt besviken på att James Durbin inte vann, han förtjänade det mest och var bäst! Hatar att bli besviken och arg på shower hahahahaha.
PEACE!

Beyoncé - 1 + 1

Otroligt fin låt. Love it!

Eaten Alive

Hey hey hey!
Har verkligen inte kunnat blogga, har inte ens suttit vid datorn dessa underbara dagar. Shit, har haft en galen men riktigt rolig vecka :D. Nu har jag sommarlov och det känns helt overkligt. Kan inte fatta det än. Det känns som att jag har helg bara hahaha.
Idag åkte pappa och kusin hem så nu känns det riktigt tomt hemma. Saknar alla redan sjukt mycket, önskar att alla stannat längre men men.
Jag och världens bästa bror åkte till en affär där de säljer allt möjligt och vi hittade några LP-skivor! Det fanns sjuuukt många men vi hann inte kolla igenom alla lådor för vi hade bråttom hem, men jag fick iallafall med mig tre stycken! För billig peng med, ett riktigt härligt kap. Köpte Diana Ross, Stevie Wonder och Lionel Richie!! Just nu lyssnar jag på Diana Ross - Oh Teacher, riktigt nice.
Känner mig så glad just nu, vill tacka alla personer som är guld <3! Love love love...
Diana Ross LPn!

STUDENTEN!!!!

Shit, jag har tagit studenten!!!!!! Helt sjukt men det känns fantastiskt. Igår var det en av de bästa dagar i hela mitt liv. En dag jag kommer att minnas för all framtid. Familjen är här och det känns underbart, önskar att jag kunde ha dem vid min sida dag in och dag ut!
Fick massor av fina presenter. Sitter nu med min fina nya laptop samtidigt som jag lyssnar på den grymma finaste vinylspelaren som jag fick igår!!! GULD.

talking about my girl

Hey!

Förlåt för denna sega uppdatering! Det har hänt en hel del därför har jag inte haft tid att sitta på datorn. Min storasyster har kommit, och även min storebror! Idag kommer Peter och i fredags var det bal! Det var även då Tokio Hotel uppträdde i Ryssland. Woot woot!!! Det var kul att se dem igen :-)! bäst är dem ♥! Red Hot Chili Peppers har sagt ett datum när deras skiva släpps, fan vad jag LÄNGTAR!

Well nu är studentveckan här. Det känns HELT sjukt!!! Gaaah, dör lite smått. Imorgon är det iallafall skattjakt och det ska bli HUR KUL som helst :DD. Längtar riktigt mycket :-D

Ne. nu ska jag gå o äta lite jordgubbar!

:D
Love

CHOCK!

Shit, vilken dag! Jag har fått chock efter chock...


RSS 2.0