Klassisk musik

Beautiful. Vackert, magiskt, fantastiskt. Jag älskar film och musik när man låter de ta en till en annan värld så att man får komma bort från denna. Take me to another world. Jag kan sitta och lyssna på klassisk musik over and over again. De säger så mycket och det är så kraftfullt! Underbart.

Detta är en av alla klassiska låtar som jag älskar.


my life ♥


Magic nights..

Thank you for the magic nights..nights I'll never forget.


GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!1



Hoppas att ni får en toppen dag idag och att året som kommer blir awesome för hela världen!

Magi, fantasi..


Nu har jag mina stunder igen..varje dag runt denna tiden börjar jag filosofera om olika ting. Idag tänkte jag: Varför inte skriva ner det?..Iaf, jag kan inte lova att ni kommer att förstå det jag skriver, jag kan inte heller lova att detta har en poäng..eller jo, visst har det en poäng, men kanske inte en poäng ni ser.

Magi och fantasi..är inte det fint? Att kunna drömma sig bort, att skapa något som inte finns ute i världen men som finns innuti en. Jag är en drömmare, jag drömmer hela tiden om allt & inget. Ibland drömmer jag så mycket att jag inte är närvarande i verkliga livet. Och det finns inget som stoppar mitt drömmande, det kan vara i skolan, i affären, stan, bussen, maten, nu..vart som helst och när som helst. Ibland, eller ja..rätt ofta filosoferar jag så mycket att jag inte kan sova. Det finns skoldagar då jag sovit 1-2 timmar för att jag legat och filosoferat timme efter timme..och inte kan sluta.

Jag vet inte varför jag föddes som en drömmare, tänkare..men det är som jag är. Min fantasi är helt..jag tror inte att ni kan förstå hur galen den är. Jag tror att det är viktigt för mig att skapa mig en egen värld, en värld jag kan flyga, ja, flyga till när jag vill bort från denna. En värld som jag bara behöver tänka på så ler jag.

Ibland läser jag, ser jag, hör jag..hemska saker som händer i denna världen och det gör mig ledsen. Vissa saker är så hemska att jag frågar mig själv: Varför? En fråga ingen kan besvara. Ibland önskar jag att jag kunde förstå hur vissa människor tänker, men det gör jag absolut inte. Vissa saker är självklara för mig, och för andra inte. Jag förstår inte hur man t.ex kan hata en hel fokgrupp, jag anser att dessa människor inte har tillräckligt mycket hjärnceller eller kärlek i sig. Om jag hatar någon så hatar jag personen i fråga, jag hatar personen. Jag hatar inte dens ursprung, hårfärg, religion utan det är självaste personen jag hatar.

Det är sådana saker som får mig att tänka på varför? Dessa saker får mig att skapa mig en egen fantasi värld. Lite så som Neverland, Wonderland och världen i Nutcracker tillsammans. Ja, jag är fortfarande ett barn i hjärtat och kommer alltid att vara det! Det känns skönt att ha världen jag skapat nära...

Nae, nu får jag sluta skriva annars kommer ni absolut inte förstå något haha, vill ju inte skrämma bort er. Eller vill jag?


CC

We think too much and feel too little.

uhuuu

Hallå!

Aj aj aj, min rygg & mina armar gör ont som bara den..inte alls kul men men whatever! :-) Såg filmen Finding Neverland med Johnny Depp (♥) som huvudroll. Det var en väldigt fin och vacker film! Jag älskar filmer som tar en till en annan värld, och som får en att se saker och ting på ett annorlunda sätt. Jag älskar Peter Pan och gjort det sedan jag var liten, så det var kul att se denna filmen som inspirerats av J M Barriers liv. Önskar att Neverland fanns på riktigt, åh ibland blir man så avundsjuk på filmer haha, som Alice i underlandet också. Iallafall så var den filmen riktigt bra.

Idag har jag & mina syskon spelat wii hela dagen i princip! Haha riktigt kul!!! Jag kan dock inte spela så mycket pga att jag har ont i ryggen och armarna men men..

Iaf, har även skapat en ny kategori Movies eftersom jag älskar film med passion och jag ofta ser på film så att jag kan skriva av mig när jag ser någon film haha.

I'm out!

Oh träningsverk!!

Hej hej!

hoppas att ni mår bra! Jag har träningsverk pga wii'n hahahaha, så kass är jag men jag lovar att det är riktig träning :P! Iaf, imorgon är det nyårsafton! Wohooo :-)! Jag hoppas & ber på att 2010 blir ett fint, bra, super, nice år!! Jag hatar 2009 med passion! Visst har det hänt en del roliga saker..men det har hänt för mycket av det dåliga. Gillar inte alls detta år så jag hoppas med allt jag har att 2010 blir mycket bättre! Nåja, jag ska spara mitt nyårs inlägg till imorgon istället!

Nu ska jag gå och fixa lite mat, sedan ska jag kolla på en bra film!

I'm out.

Michael, will forever live in my heart.

I want you back!

Hej hej!

Hoppas att ni haft det bra, jag har haft det super mysigt med min familj! Jag har inte bloggat så mycket pga min bror, min storasyster och hennes pojkvän är här. Man vill ju passa på och umgås så mycket som möjligt med dem! Iaf, vi har haft jätte roligt ihop och jag vill aldrig att de ska åka hem igen haha. Julafton var väldigt lyckad med massa mat, Michael och ensam hemma filmen! Jag älskar alla presenter jag fick så det känns awesome! 

Igår kollade vi på Paranormal Activity, den var faktiskt bra! En av de få skräckfilmer som faktiskt är bra, syftar dock på de nya "skräckfilmerna". Jag tyckte att den var bra! :-)

Aja nu ska jag dra och umgås med min kära familj.

Miss you, daddy & leo ♥ 

You're still rocking my world ♥


Thank you for everything ♥


lista :-)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina syskon!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade Petville ♥
Det sista du sa högt: Jag skrattade åt min lillasyster
Det senaste någon sa till dig: Skriv gotnatt till Eggi!!
Vad har du druckit idag: Coca cola ♥
Vad var det senaste du åt: Chips ♥
Vad var det senaste du köpte: En present till min bror
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Snö woho!!
Godaste glassmaken: För många..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror på att man får en special feeling typ haha
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Antagligen, men minns dem inte
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte..
Favoritklädsel: Byxor och en tröja typ hahaa
Favoritlåt just nu: Tokio Hotel - Forever Now & Dogs Unleashed
Vad ser du om du tittar till höger: En lampa
Vad gör dig glad just nu: Tokio Hotel ♥
Vad ska du göra härnäst: Kolla min Farmville haha, ja jag är besatt av spel!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Super glad :-D
Favoritgodis: Sura godisar i mitt ♥!!!!!
Kläder just nu: En tröja från DR och byxor
Sommarplaner: Ha kul & njuta av ledigheten!!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Keyboard/Piano & Gitarr
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska hehe
Vad är viktigast för dig: Min familj!
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Nej :-)
Stjärntecken: Stenbock såklart!!
Äckligaste insekten: Kackerlacka *uuh*
Längtar du mest efter just nu: Tills min syster & hennes pojkvän kommer och tills jag får se TH live i April ♥!!!!!

GOD JUL!!!!!!!!!!

GOD JUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

MY BROTHER...

...IS HOME FROM JAPAN ♥!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jay Leno!

Hahahaha I love him! Han är så jävla skön ♥ :-)


Aaah saknar PS2!!

Blö! Saknar mitt playstation 2 :-(!! Min storasyster har det i Spanien eftersom min bror är i Japan så var jag & valle snälla nog att låna vårt ps2 till vår syster. Men men, jag saknar det! Jag saknar att sjunga singstar speciellt 80's hitsen! Kunde sitta i timmar och bara sjunga tills min hals började göra ont..så jävla roligt haha! Aja, jag får väll vänta till sommaren 2010 då jag får tillbaka mitt ps2! Kommer jag att klara mig utan det så länge..är en bra fråga :P!

I love snow ♥



bilden tagen av mig.


21 december 2009!

Omg! Bara 3 dagar kvar till julafton!!!! Tiden har gått snabbt som bara den, men nu vill jag att det ska gå sakta. Åh jag är så nervös! kan dock inte säga varför men iaf jag är sjukt glad! =)

Sitter här och lyssnar på massa Usher låtar! I love him, och har gjort sedan jag varit en liten unge! Vilka minnen man får tillbaka, feels awesome.

Igår hittade jag även världens fulaste bild på mig & leo haha, så ful men ändå så gullig <3
En vacker morgonpromenad som jag tog med Leo, en fin morgon jag aldrig glömmer!
Miss you ♥


lista :-)

Vad heter du? - Katalina
I mellannamn då? - :-)
Vart bor du? - Växjö
Trivs du där? - Sådär
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Nej
Favoritdjur? - För många men hund är nog favoriten
Vad spenderar du dina pengar på? - TH & MJ haha
Senaste konserten? - Tokio Hotel ♥
Festar du mycket? - Nej
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - Antar det
Har du varit med i scouterna? - Nej hehe
Bläck eller blyerts? - BLÄCK!!!
Mc donald's eller burger king? - Burger King
Är du allergiskt mot något? - Inte vad jag vet om :-)
Äger du ett busskort? - Yes
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit hahaha ibland brun ;-)
Vad åt du till frukost? - Inget haha
Hur ser du ut idag? - Lite konstnärlig
Har du haft sex idag? - Nej
Nästa mål i ditt liv? - Använda linserna hahahahahh äsch, det är inget mål..hmm vet inte riktigt
Vad såg du senast på tv? - Pirates of the carribean :-D
Närmaste vän på helgån? - Vad är det för skit??
Hur svarar du i mobilen? - Hallå
Vem ringde du senast? - Minns ej
Vad sa den du ringde? - Vem kmr ihåg sånt?!
Antal timmar sömn inatt? - typ 11
Sov du ensam? - Ja
Brukar du snusa? - Nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Hmm..den innehåller kärlek :-)

JULLOV!!!!!!!!!!!111

Äntligen har vi JULLOV!!!! Kan inte fatta det dock :'-)!!!!

Igår så hade min klass, klassfest!! Haha det var riktigt trevligt ♥! Idag så ska jag och Valle städa en massor, sedan blir det film med chips =)!

Peace!

TOKIO HOTEL LIVE ♥ ♥ ♥ ♥



CAN'T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


1 month left!

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag blir 18 ;o!!! Det går så snabbt så..jag har dock blandade känslor angående om att bli 18..men men.

Åh, bara imorgon kvar och sedan på fredag skolavslutningen!! Längtar otroligt mycket =)!

Idag kollade vi på film i skolan en isländsk film, haha den var faktiskt helt okej :P! Sedan gick jag & Jeta direkt ner till fotot för vi skulle ju vara i studion idag så vi ville komma tidigare för att fixa allt osv..och det gjorde vi! Haha, det var verkligen jätte roligt!! Jag, Jeta & Amneris fotade och vårt tema var the 80's! Det var awesome! Skit roligt verkligen, vi måste göra om det :-)! Just nu håller Amneris på att skicka bilderna från 1:a mappen och imorgon ska hon skicka resten så jag lägger upp några bilder de kommande dagarna!

Imorgon så ska jag, Jeta & Nevena baka!! Det kommer säkert att bli sjukt kul och mysigt.

Peace out!
♥TOKIOHOTEL&MICHAELJACKSON♥

Hahaha


bilden är tagen från Aftonbladet

Läste nyss på Aftonbladet att en kvinna anmält sin granne som heter Aurelia för hennes julpyntning. Det roligaste är att dem bor här i Växjö och jag har sett den lägenheten haha, så roligt!

Tycker dock att det är mysigt att pynta sin balkong osv, visst har denna kvinna pyntat rejält med ljus och massor men det är ju mysigt! Julen är bara en gång om året och dessutom så pyntar denna kvinna sin altan likadant varje år (alltså med mycket ljus och så). Och nu har hon blivit anmält för att en granne tycker att det är störande. Dra för gardinerna då!

Jag stör mig på folk som hittar alla fel hos andra, klagar och anmälar för SMÅ SKIT! Herregud, hur jobbig får man vara? Att anmäla någon för personens julpynt? Hur mycket kan det störa liksom? Jag tror helt seriöst att anmälaren inte har något bättre för sig haha.

Jag står helt klart på Aurelias sida! :-D Absolut. Anmälaren kan väll dra för gardninerna om det stör henne så jävla mycket! Att folk orkar tjura och klaga på andra? Usch. Aurelia älskar julen, så låt henne njuta! :-)


15 december 2009


Mmmm skönt! Vaknade "nyss" haha, jag var vaken och väntade på att TH's nya video skulle komma ut igår..som vanligt så krashade sidan :'-) Den kom ut typ vid tolv och fy fan vad vacker!!! Jag & Valle DOG! Den hamnar absolut bland mina favorit videosar, och inte bara videon som är underbart fin utan låten är en av mina favoriter från Humanoid :-D! Iaf slingrade mammas hår också, så jag la mig rätt sent därför tog jag igen sömnen när jag kom hem från skolan idag =)!

Idag snöar det för fullt, and I'm lovin' every second of it! Jag tycker om snö, visst är det jobbigt ibland men har man de rätta kläderna på sig så skulle jag kunna vara ute föralltid och leka i snön. Det är liksom aldrig tråkigt med snön, och dessutom så är det vackert! Jag älskar snön för då blir jag som ett barn igen (Dock är jag det alltid hahaha).

Aja snart ska jag måla mina naglar because we have a photoshoot imon, hoppas det blir kul! =)

Peace :-)

12 december 2009

Holla!

Haha, hur mår ni idag då? Jag mår finemang! Idag ska jag & valle åka till malmö för att hälsa på världens bästa pappa och faster! Det ska bli kalas roligt, saknat min pappa äckligt mycket!! Vi ska även få våra Barcelona bijetter woho!!! :-D! Snacka om lycka =)!

Igår var skolan skit rolig haha! På engelskan kollade vi klart på fimen som förövrigt var riktigt bra! Sedan hade vi geografi & på rasten mellan eng och geo så satt jag, Sandra, Linn & Johanna vid ett bord och så såg jag ett en mattant hade typ 4 påsar FULLA med kringlor, och så gick hon fram till dem som satt mittemot oss och ba: Hej, är ni sugna på kringlor? De ba: Ja och så fick de hela påsen jag ba :O kom hit nu haha och så kom hon jag ba ja direkt haha, och så bjöd vi alla runt omkring oss och jag ljög först att jag bakade dem :P! Haha sedan hade vi iaf geografi och Ola han är för rolig!!!! Haha han visade oss världens sjukaste video! :P Aja sedan åkte jag hem!

Bussen är ju gratis här i Växjö idag så man måste passa på ;-) Jag & Valle ska till stan nu och köpa något fint till mamma!

C yah!

Peace!

It's all about xmas!

Tjohejsan!

Igår fyllde min kära Bete år!!! så Grattis i efterskott till henne ♥ ♥ (hann ej blogga igår). Idag gick skolan bra..som alltid haha. Imorgon är det fredag och då ska det firas Lucia, men jag ska inte gå på den :P! Iaf, jag måste börja plugga på naturkunskapen, det är jätte mkt och jag kan nada! Ska även träffa pappa i helgen så jag är super duper glad!!!!

Kan ni fatta eller? Snart är det jullov!!!! what a feeling =)!! haha

Nae, nu skall jag dra mig härifrån!

Peace out!

Irene Cara - What a feeling

Ni som följt mina andra bloggar vet att jag älskar musik från 80-talet! Så nu kommer det en låt från 83! Awesome låt, så jävla fantastisk är den!! Från filmen Flash Dance =)!


Irene Cara - What A Feeling ♥



First when there's nothing
but a slow glowing dream
that your fear seems to hide
deep inside your mind.
All alone I have cried
silent tears full of pride
in a world made of steel,
made of stone.

well i hear the music
close my eyes
feel the rhythm
wrap around
take a hold of my heart

What a feeling.
Bein's believin'.
I can have it all, now I'm dancing for my life.

Take your passion
and make it happen.
Pictures come alive, you can dance right through your life.

Now I hear the music,
close my eyes, I am rhythm.
In a flash it takes hold
of my heart.

What a feeling.
Bein's believin'.
I can have it all, now I'm dancing for my life.

Take your passion
and make it happen.
Pictures come alive, now I'm dancing through my life.

What a feeling.

What a feeling (I AM MUSIC NOW)
Bein's believin'. (I AM RHYTHM NOW)
You just come alive, you can dance right through your life.
What a feeling. (I CAN REALLY HAVE IT ALL)
What a feeling. (YOU JUST COME ALIVE WHEN I CALL)
I can have it all (I CAN REALLY HAVE IT ALL)
Have it all (PICTURES COME ALIVE WHEN I CALL
CALL CALL CALL CALL WHAT A FEELING)
I can have it all (BEIN'S BELIEVIN)
Bein's believin' (TAKE YOUR PASSION)
(MAKE IT HAPPEN)
make it happen WHAT A FEELING
what a feeling BEIN'S BELIEVIN' (fade)

8 december 2009

Sista avsnittet för säsongen idag :-(



Tjo!

Tisdag-skoldagen is over! Känns fett skönt. Skolan idag gick kalas, på spanskan hade vi hör och läs förståelse, och så fick vi tillbaka del 1 på provet fick mvg! Bara ett halvt poäng ifrån fullpotten! Är jävligt nöjd ska jag säga =)! Imorgon så har vi det näst sista provet inför lovet, samhällsprov..det är mycket att kunna men jag ska klara av det! Ska plugga efter jag bloggat, så det ska nog gå fint får man hoppas :-)

Idag är det även sista Desperate Housewives avsnittet för säsongen!!! Undra vad som kommer att hända? Det kommer säkert att bli lika spännande som alltid! :-D *längtar*

Nae, nu ska jag plugga!

Peace out!

7 december 2009

Wiho! Nu är skol-måndagen över =) känns kalas skönt hehe! Då har vi bara tis-ons-tors-fre kvar. På onsdag har jag ju samhälls prov så jag är inte så taggad haha. Ska snart gå och sova i någon timme sedan ska jag försöka plugga lite.

Aae, jag tror jag ska gå & lägga mig nu..är för trött känner jag!

Peace out!

I ♥ Christmas!!

Åh vad jag älskar julafton! ♥

Idag så satte vi upp julgranen så det känns väldigt juligt här hemma nu :-) Nu fattas det bara lite paketer under granen hehe..så himla roligt var det att sätta upp den, samtidigt som man dansade och lyssnade på Michael och jul-låtar! I love it!

Jag har precis duschat, och snart ska jag och valle baka sedan ska vi kolla på the pursuit of happyness, sätt den flera gången men lika bra varje gång ♥ Jaden är bara för söt!

Imorgon är det skola som gäller..segt men men snart är det jullov =)

Peace out bro'!

Salt N Pepa

Hehe, äckligt bra låt! :-) Jag är säker på att ni hört den förr!!

Salt N Pepa - Push it

Min design..

Okej, bytte bakgrund och tog bort den lösenords-grejen som kom fram + att jag fixade TH datumen (som ska fixas snart). Jag ska ändra TH datumen och göra det finare, men det får vara såhär så länge..jag har ju ingen photoshop så det är svårt att göra ngt fint. Så tro inte att jag är klar med designen än för det är jag inte, detta är bara starten :-)

Nu hinner jag inte att fixa den mer utan det får bli någon gång i veckan eller helgen!

OH HAPPY DAAY!! OOH HAPPY DAAY!!

Åååååååååh jag är så himla glad nu!!!!!!!!!

Min pappa kommer till Malmö på tisdag ♥! Vilket innebär att jag & valle träffar honom någon gång i veckan, hade vart kalas om vi åkt dit på tors och stannat till lördag för då hinner jag vara med elena & dem! Ååh jag är så jävla glad nu =)! Ah, ni förstår inte vilken glädje jag får i mig varje gång jag ska träffa min pappa, absolut en av de bästa känslorna ever!!! + att han ska ta med sig TH biljetterna *dead*!

Mmm, it feels so damn good! + att jag blev klar med min svenska haha tog mig typ fem minuter..ska bara vänta tills Valle vaknar så att hon får läsa osv =)! Sedan skickar jag in den.

I am so damn happy, I can't even explaaaain =) ♥ ♪  ♫

Sunday!

Tjo!!

Redan söndag, woot! Igår så var det en väldigt mysig dag måste jag säga :-) Snart så ska jag skriva klart min svenska som jag började på igår så att jag kan skicka in den så snart som möjligt! Sedan måste jag plugga lite matte och kanske samhäll. Jag hoppas även att vi tar upp julgranen snart, så att det kan kännas extra juligt!!!

På onsdag har jag samhälls prov, det är mycket man ska kunna men det kommer säkert att gå bra, och sedan nästa måndag så har vi naturkunskapsprov, och där är det överdrivet mycket så jag ska försöka plugga i förväg :P! Aaah, måste bli klar med min svenska nu, så att jag får det gjort!

Baj baj! skriver kanske sen =)

Helg igen!!

Gud vad tiden flyger fram! Känns kalas woho! Nu är den "jobbiga" veckan över..eller inte, har ju inte gjort klart svenskan och det är det som är jobbigast. Ska försöka göra klart den imorgon då kan jag sitta vid datorn med hög musik och koncentrera mig :-)! Skolan idag gick super bra! Sista normala skol-fredagen 2009 haha, för nästa vecka är det Lucia och då börjar vi 11, sedan fredagen efter så är det ju jullov!! Ah, vad jag längtar =)!

Snart så kommer Eggi & Leo, det var jätte länge sedan vi umgicks så det ska bli kalas =)! Nästa helg så ska jag umgås med några gamla vänninor och det kommer nog också att bli en massa roligt!!

Naej, nu ska jag gå och svara på ett mejl!

Peacee out my bro!

Ps. Fy vad det är mysigt att köpa julsaker till Farmville haha! :-D

21 days left!

Kan ni fatta?! Redan 3:e december, och imorgon är det den 4:e! Känns kalas att veckorna går så snabbt dock så vill jag att veckorna går äckligt sakta när vi har lov hehe. Skolan idag gick bra, inget speciellt hände. Imorgon hoppas jag att dagen flyger fram! Vill ha helg nu. Dock så måste jag göra klart min svenska uppsats.

Vill även påpeka att jag har världens bästa familj ♥! Det är så jävla fantastiskt hur mycket familjen betyder för en människa. Iaf för mig så är min familj det viktigaste jag har i livet. När jag syftar på familj så menar jag självklart min hund också, han är en i familjen! Min familj är det enda jag behöver, they rock my world ♥

Måste även göra klart min önske-lista haha, fan jag önskar mig bara 3 saker typ :P! Hm..får se ifall jag hittar ngt annat jag vill ha =)!

Peace out!

Oh I see..

Tjena!!

Dagen idag gick väll snabbt..hah. Imorgon är det engelska prov som gäller, usch för grammatiken! Har dock inte pluggat för jag kan helt seriöst inte plugga grammatik -kör på det gamla vanliga (skriva det som känns/låter bäst). Så ja, vi får se hur det går hahah. Längtar bra tills denna äckliga veckan är över!! Dock så är jag inte så suger på naturkunskaps provet, det är så jävla mycket och rätt svårt..men det ska nog gå bra ifall man pluggar i tid vilket jag aldrig gör :P! Iaf, imorgon när jag kommer hem så ska jag försöka att skriva klart min svenska..vill helst bli klar innan helgen så att jag kan njuta av helgen utan ångest.

Ska även försöka fixa min design i helgen..jag vet, jag har sagt det i ett bra tag nu haha men denna gången ska jag iaf försöka..sedan får vi se om jag gör det eller inte. Men måste iaf fixa den snart!

Hm, idag är det 2:a december vilket innebär att det bara är 16 dagar kvar till jullovet! Fattar ni eller? Bara 16 dagar kvar! Det är ingenting!! Wooho! Hoppas att tiden fortsätter att flyg fram :-D!

Peace out..ska dansa lite hehe

Magic..all way through.

Den här låten alltså..Michael's röst är gudomlig. Denna låten är så simpel, men såååå fin! Hans röst..den går inte ens att beskriva hur fin, vacker, magisk, gudomlig den verkligen är. Helt fantastiskt! No words. Jag älskar denna låten! Han är så söt på denna videon, alltså denna killen: bäst!  I ♥ Michael Jackson

Michael Jackson - She's out of my life



She's Out Of My Life
She's Out Of My Life
And I Don't Know Whether To Laugh Or Cry
I Don't Know Whether To Live Or Die
And It Cuts Like A Knife
She's Out Of My Life

It's Out Of My Hands
It's Out Of My Hands
To Think For Two Years She Was Here
And I Took Her For Granted I Was So Cavalier
Now The Way That It Stands
She's Out Of My Hands

So I've Learned That Love's Not Possession
And I've Learned That Love Won't Wait
Now I've Learned That Love Needs Expression
But I Learned Too Late

She's Out Of My Life
She's Out Of My Life
Damned Indecision And Cursed Pride
Kept My Love For Her Locked Deep Inside
And It Cuts Like A Knife
She's Out Of My Life


All I need!

Idag hade vi spanska prov, det gick bra! Skolan idag var faktiskt rolig haha :-D Tänk att det redan är 1:a december idag?! Känns så mysigt att öppna julkalendern och äta chokladbiten! Känns kalas! Kan ni tänka er bara 17 dagar kvar sedan så har vi jullov! Det kommer att gå snabbt som bara den, imorgon är det redan onsdag och snart så är det helg igen!!!! Fy vad det känns härligt!!

Hm, ska försöka börja med svenskan :P! Dock så har jag huvudvärk och det är inte så mysigt..

RSS 2.0